Mededeling

Collapse
No announcement yet.

{HOW TO} Velgen schoonmaken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex lotus elise Bekijk Berichten
    Waar kan ik eigenlijk die klei kopen waar altijd naar verwijst word??
    Kan het niet laten.
    1. verwezen
    2. wordT

kthxbye!

Comment

• Comment

• Wat is nu dé beste manier om velgen te reinigen én beschermen?

Even het topic doorgelezen, maar iedereen zegt iets anders.

Mijn 17'' velgjes liggen momenteel niet op de auto en blijken effectief OEM velgjes te zijn. Dus ik wil er toch zorg voor dragen. Zou ze graag eens compleet onder handen nemen voor ik ze weer onder de auto schroef.

Comment

• Poetsen met Meguiar's Wheel Brightener
          Clayen
          Beschermen met Poorboy's Wheel Sealant
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ik heb de mijne voor de wissel van winter- naar zomerbanden volledig gepoetst en er een laagje wax op gedaan. Het vuil komt er gemakkelijk af nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
              Ik heb de velgen daarna van een laagje Swissvax Autobahn voorzien, en aan de binnenzijde van 2 laagjes wheel sealant.

De swissvax Autobahn (specifiek ontwikkeld voor de veyron btw ) heb ik met mijn vringers aangebracht. Op deze mannier kon in makkelijk tussen de fijne spaken.

De banden afgewerkt met Swissvax Pneu om een mooi satijnen resultaat te bekomen.
              Wax-it,

Verwijder je die wheel sealant best met veel water en dus een erg natte spons, of eerder een droge spons en goed uitwrijven?

Comment

• Een wheelsealant verwijder je makkelijk met een microvezeldoek, droog uiteraard (afnemen / wrijven). Niet de wielen met de gecurede wheelsealant opnieuw wassen

Comment

Working...
                X